A Hopeless Prayer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 A weep to El tigre

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

A weep to El tigre Empty
BerichtOnderwerp: A weep to El tigre   A weep to El tigre Icon_minitimedo 05 jan 2012, 03:47

ooh giovane cagna se potessi fare qualcosa per fermare voi e non lasciare andare via da questa bellissima zona, voglio che tu resti con me per sempre ...
Hoorde De jonge teef in haren oren nog steeds, Ze was terug gekomen van Italië voor een missie en als dat klaar was mocht ze hier blijven voor altijd. Iris of hoe de mensen in italië haar noemen Sornione zuchte uit verlangen. Lichtjes rende de teef richting het vlinder veld. De zaaide paarse sjaal waaide om haar nek. Toen ze eindelijk aankwam snoof ze de lucht, dit was allemaal zo bekend al die geuren. dit plek is zo bekend na zo een lange tijd weg zijn. De teef ging zitten met haar snuit omhoog en gaf een huil naar de beroemde El tigre, ze wou zoveel weten van wat er was gebeurt. Zelf ging de teef op har rug liggen en wachte tot de duitse herder eindelijk zou komen, haar paarse hoedje die op haar hoofd zat viel er van af. Iris dacht aan haar training die ze 5 maanden had en daarna een jaar werkte ze voor truffatore, hoeveel mensen had ze wel niet gedood en hoeveel sieraden of geld had ze niet gestolen met al haar vrienden en maatjes. Plotseling kregen haar neus gaten een nieuwe geur, het leek zo anders maar toch bekend, de teef rolde zich op haar buik en keek naar de schaduw die haar kant op kwam 'ik moest lang wachten El tigre.' Zei ze met een Italiaanse Accent en wacht af.


El tigre :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

A weep to El tigre Empty
BerichtOnderwerp: Re: A weep to El tigre   A weep to El tigre Icon_minitimedo 05 jan 2012, 04:11

Zijn borst had hij vooruit gestoken. Zijn ogen glommen trots en valse grijns verscheen op zijn gezicht. Zijn ogen gleden over het perfecte gebied. Een duister woud, met vele schaduwen en vele enge dingen die goede honden gewoon vreselijk vonden. Dit gebied was het zijne. Het duisterste deel van het woud. Niemand die hier durfde te komen, enkel zijn eigen leden. En als iemand zo dom was om hier heen te gaan. Dan zou die pijn lijden. Hij sloot zijn ogen en gromde kort. "Vrees voor El Tigre." Sprak hij uit. De valse grijns op zijn snoet verdween niet. "Ze zullen me herkennen als bandiet en als leider van El Derecho, niemand, maar dan ook niemand die mij vergeten zal." Zijn ogen glommen van valsheid. Hij ontblootte zijn tanden kort waarna hij zijn staart de lucht in gooide en naar de zon keek. Die niet echt fel scheen boven dit gebied. En dat was maar goed ook. Zijn roedel moest niet van licht houden, juist van duister. Plots weerklonk er een huil. In de huil hoorde hij de stem die hij jaren geleden had gehoord. De grijns op zijn gezicht verdween. Serieus keek hij naar voren waarna hij een wenkbrauw optrok. "Iris..." Snoof hij kort. Een van zijn mondhoeken gingen omhoog. Kijken hoe ze getraind had. Rustig liep hij richting de huil. Al snel kwam hij terecht op het vlinderveld. Hij zag haar al van verre. Zijn blik keek haar aan zoals hij altijd keek. "Ik heb lang moeten wachten El tigre." Hoorde hij haar zeggen. Hij grinnikte en ging voor haar staan. "Ik hoor een italiaans accentje." Grinnikte hij. "Wat heb jij allemaal uitgespookt in 1,5 jaar?" Hij ging zitten. En ondertussen kreeg hij een fantastisch idee in zijn hoofd voor een test. Zijn poot veegde over de grond en zijn nagels maakte er diepe krassen in. "Ik heb de perfecte test voor jou, Iris." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en een valse grijns verscheen op zijn gezicht. "Je zult het leuk vinden, hopelijk. Anders kun je beter geen lid van El Derecho worden." Zijn ogen keken recht in die van Iris. ""Ik stuur je naar de markt, daar is een groot feest dat nu al ongeveer is begonnen. Er zullen ongeveer 2000 mensen aanwezig zijn. En ik wil dat je een grote choas maakt." Zijn ogen glommen kort. "Laat iedereen zo hard rennen als je kunt." Kort keek hij om. Daar was de markt. "Ga maar, ik zal kijken hoe je het doet, je mag alles doen, zeg maar." Hij grijnsde en stond op. Rustig draaide hij zich om en liep hij richting de markt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

A weep to El tigre Empty
BerichtOnderwerp: Re: A weep to El tigre   A weep to El tigre Icon_minitimedo 05 jan 2012, 05:09

"Ik hoor een italiaans accentje." Grinnikte hij. "Wat heb jij allemaal uitgespookt in 1,5 jaar?" De teef keek op, de reu wa erg verandert en had blijkbaar een roedel gekregen 'ik heb veel uitgespook zal ik zo maar zeggen.' Zei ze mysterieus en luisterde naar wat de reu te zeggen had. "Ik heb de perfecte test voor jou, Iris." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en een valse grijns verscheen op zijn gezicht. "Je zult het leuk vinden, hopelijk. Anders kun je beter geen lid van El Derecho worden." Zijn ogen keken recht in die van Iris. ""Ik stuur je naar de markt, daar is een groot feest dat nu al ongeveer is begonnen. Er zullen ongeveer 2000 mensen aanwezig zijn. En ik wil dat je een grote choas maakt." Zijn ogen glommen kort. "Laat iedereen zo hard rennen als je kunt." iris kreeg een valse grijns op haar bek en stond op, deed haar hoedje weer om. 'Ik mag alles doen zeg je.' het was een verlokkend aanbod En ze rende richting het markt.
Toen ze aankwam sloot ze haar ogen en snoof de lucht, ze rook bloed heel veel. El tigre had gelijk er waren iets in 2000 mensen. Sernione opende haar ogen en de dorst op bloed kwam naar boven. Rustig liep de teef naar de mensen toe en rook aan hun bloed, de meesten gaven haar een aai, en toen rook Sernione bloed met drugs er in. Ze begon te rennen op een jonge man en sprong boven hem en beet recht in de ander. Het bloed stroomde er uit, haar hele vacht werd vies en alle mensen begonnen te gillen en zelf likte ze het bloed van haar mond en spugde alweer er uit. En rende op andere mensen die meteen begonnen te rennen. Ze sprong op paar mensen en sloeg ze bewust. Toen sprong ze op een afdakje en keek naar de rennende mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

A weep to El tigre Empty
BerichtOnderwerp: Re: A weep to El tigre   A weep to El tigre Icon_minitimeza 07 jan 2012, 02:00

'ik heb veel uitgespook zal ik zo maar zeggen.' Hoorde hij haar zeggen. Een rustige grijns verscheen op zijn gezicht. Tuurlijk, Z was het veel makkelijker om te zeggen. Kalm liep hij richting de markt. Hij hoorde de mensen al gezellig praten. Hij stemmen waren nogal hard te horen. Mensen waren ook zo luid. 'Ik mag alles doen zeg je.' Hoorde hij haar spreken. "Jup." Was zijn korte antwoord. Als ze zich maar aan de test hield. Ze rende richting de markt. En met een sprong sprong hij op een laag afdakje en ging erop zitten. Hij zag dat de mensen hem zagen. En al een beetje onrustig werden. Maar het enige wat hij deed was een keer flink gapen. De mensen stelden zich aan. Het echte gevaar liep tussen hun door. Hij zou ditmaal niks doen. Zijn ogen gleden over de mensen, en al snel merkte hij Iris weer op. Ze besprong een man die naar Drus ruikte en ze beet recht in zijn ader. Hij grinnikte toen het bloed uit de man stroomde. Vele mensen begonnen angstig te gillen. Toen Iris naast hem ging zitten keek hij haar kort aan. "Ik wil meer choas zien, Véél meer." Sprak hij bot uit. Dit kon elke hond verrichten. Een El Derecho Hond zou dit als nog erger maken. En door gaan totdat de mensen echt over elkaar heen renden in de paniek. Ze elkaar zelfs vermoordden door over elkaar heen te rennen. Stuur ze naar en tunnel, waar ze tegen muren worden geduwd door hun eigen ras. Hij grinnikte even en sloot zijn ogen. Je moest het tenslotte verdienen om een lid van El Derecho te worden. Hij liet niet zomaar de eerste de beste in zijn roedel komen. Dat was niet echt handig. Dan zou iedereen zomaar inactief worden. En hij zou zijn roedel niet laten zinken tot een stomme slechte roedel die niet gevreesd werd. Hij was tenslotte El Tigre. En iedereen zou hem moeten vrezen. Zijn ogen keken kil over de mensen heen. Die door elkaar renden. Maar de echte chaos voelde hij niet. Het was nog niks. Zelfs een blaffende pup kon dit verrichten. Zijn ogen gleden terug naar Iris. Wachten op wat ze ging doen. Een ED-lid zou altijd wel iets bijzonders kunnen verzinnen. Hij wou dat zijn roedelleden fantasie hadden. Daardoor was je een super bandiet. Een van zijn grote geheimen die hij nooit met anderen deelde: Altijd anders handelen. Dan beet je ze de keel door, dan bindt je ze vast met een touw dat ze zelf vast hadden. Hij keek terug naar de mensen. Er waren er een paar bijgekomen in bepaalde uniformen. Het waren politie agenten. En ze waren bewapend. Hij grijnsde kort. "Vermoord 10 van die agenten met wapens." Sprak hij richting Iris. Kort knikte hij naar haar. Als ze dat kon dan was ze een prima lid voor de roedel. Zijn ogen gleden naar de agenten. Ze waren zwaar bewapend, dus het zal hard zijn om 10 daarvan te vermoorden. Zeker als ze met zijn allen samen werkten. Dan was het nog moeilijker. Maar hij was niet bang dat ze geraakt zouden worden door kogels. Werden ze wel geraakt dan hadden ze pech. Ze moesten maar doorvechten als ze in de roedel wouden. Het was geen watjes roedel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

A weep to El tigre Empty
BerichtOnderwerp: Re: A weep to El tigre   A weep to El tigre Icon_minitimeza 07 jan 2012, 05:20

"Ik wil meer choas zien, Véél meer." Hoorde ze El tigre zeggen en zuchten eigenlijk kwam ze weer terug om te rusten en wou ze gewoon met hem praten maar ja een roedel was ook goed. Ze zag hoe er veel bewapende politie mensen kwamen met veel wapens en ze hoorde de reu zeggen: "Vermoord 10 van die agenten met wapens." Iris knikte en sprong van de dak meteen op een van de agenten en beet in de nek. Toen die mens dood was sprong ze er van af en ging in aanvals houding staan tegenover de politie en wachten tot ze hun eeste schot deden en dat kwam al na haar gedachtes en ze ontweek het lenig en rende onder de schilden door van de agenten recht naast hun voeten en die mensen zochten waar ze was 'ze moet ergens beneden zijn' hoorde ze een van de agenten zeggen en beet in de voet en hoorde een auuw geroep en wat gescheld toen de mens bukte om te kijken of het erg is beet ze hem in de keel en verdween onder de voeten van mensen en ging zo snel mogelijk weg van de drukte en zag dat 2 agenten haar volgden en ze hoorde de schoten langs haar oor gaan en voelde ook dat een van de schoten haar schouder raakten. Iris kwam uit bij een dood lopende weg en draaide zich met een ruk om en begon te grommen en de agenten schoten recht op haar 2 kogels, 1 ontweek ze maar de andere raakte alweer dezelfde schouder en Iris deed als of ze dood viel 'ga jij kijken.' vroeg een agent terwijl de andere kek of ze dood was. De teef beet in de pols en voelde de bloed langs haar lippen en beet zo als gewoonlijk in de nek. De andere realiseerde zich dat ze nep had gedaan en probeerde te schieten maar jammer genoeg voor hem waren zijn kogels op en moest hij nieuwe laden, die kans greep Iris en sprong op de man af en verscheurde zijn buik en haalde de organen er uit. En op haar laatste kracht sprong ze via een vuilnis bak op de muur en dan op het dak, de teef probeerde zo snel mogelijk via de daken naar El tigre maar voelde hoe ze haar bewust zijn bijna verloor door dat ze teveel bloed kwijt was, ze sprong net de laatste dak op toen ze bij de schutting haar bewust zijn verloor.

Edit Sioux: Houden we het wel een beetje realistisch hier? 10 agenten vermoorden? Een hond met een geweer in haar bril? Dat lijkt mij nou niet erg realistisch ;)

Ik heb me post verandert :p

Edit Sioux: Oké, maar laat het me niet nog eens merken ;] Btw, er worden nog steeds wel er veel mensen gedood binnen 5 minuutjes ofzo... Laat het voor deze keer maar even staan, maar de volgende keer er echt op letten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud





A weep to El tigre Empty
BerichtOnderwerp: Re: A weep to El tigre   A weep to El tigre Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A weep to El tigre
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cyder ~ El Tigre
» El Derecho | El Tigre

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A Hopeless Prayer :: The Outskirts :: Het vlinderveld-
Ga naar: