A Hopeless Prayer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I gave them money, and everything i get is.. this?!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 06:31

Hij zakte door zijn poten, en gaf met zijn staart het teken dat het veilig was. Drie stevig gebouwde mannen kwamen tevoorschijn vanachter de muur. Iedere man was in zwart gekleed en had een bivak muts op zijn hoofd. Hij stond op en een valse grijns verscheen op zijn gezicht. Waarna hij om het muurtje keek. Zijn hoofd ging naar links en rechts, en zijn ogen keken het gehele gebied af. Nee, geen politie in de buurt nu. Hij sprong weg van de dekking van het muurtje en schoot naar de hoge muur. Hij nam een aanloop en sprong omhoog. Zijn voorpoten haalden net nog de rand. Snel trok hij zichzelf omhoog. Zijn vacht bleef haken in de prikkelde draden die bovenop de muur zaten. Maar hij voelde het nog niet eens. Hij sprong van de muur af en rende onzichtbaar door naar de muur. Hij bleef stil staan op een plek dicht bij de deur. Even keek hij omhoog. Alarm. Hij grijnsde kort. Maar ze konden een hond niet vinden, zeker niet een volbloed duitste herder. Daar waren er genoeg van. Maar hij was apart van al die andere herders. Hij was een bandiet. Als pup kreeg hij trainingen om over muren te springen, dingen op te sporen. En dat alles bij de politie. Maar na een jaar trainen braken sterke boeven in. De politie zocht hen al een lange tijd. Maar er was niemand, behalve de honden. Het was zijn lot, de boeven grepen hem en namen hem mee. En nu stond hij hier. Een beruchte hond, beruchter dan alle andere honden. Op de muren van sommige gebouwen hingen zijn foto's. Degene die hem vond, zou zoveel geld krijgen. Maar dat liet hij niet gebeuren, nooit. Hij grijnsde kort. Hij was niet te pakken. Hij liep naar de deur. Erg handig duwde hij zijn poten tussen de deur, hij trok de deur open. Kort grinnikte hij. "Schuifdeuren, hoe simpel?" Hij liep de bank binnen en zag meteen een camera hangen. Die hem niet veel boeide. Iedereen mocht hem zien. Hij zou toeslaan, altijd. En altijd ontsnappen. Het geluid van serene's werd hoorbaar. Een valse grijns verscheen op zijn gezicht. De politie mocht van zijn part komen. Hij was er niet bang voor. Hij liep naar de kluis en keek er kort naar. Hij trok van zijn halsband een granaat eraf en sprong meteen ergens achter. Even later was er een harde knal hoorbaar. En hij zag hoe een gat zich vormde in de kluis. Meteen rende hij erdoorheen. De eerste zak die hij zag greep hij vast. Waarna hij zich omdraaide en weer uit de kluis sprong. Meteen zag hij het licht van een zaklamp. Hij schoot meteen onder de kassa-bank en bleef daar stil zitten. "Hij moet hier ergens zijn.." Hoorde hij iemand van de politie zeggen. Hij zag ze naar de kluis lopen en samen bukten ze zich om door het gat te komen. Meteen sprong hij op en rende hij op ze af. Met een stoot duwde hij ze om waarna hij wegrende door de deur. Nog steeds met een zak in zijn bek. Soepel sprong hij over de muur heen waarna hij door het steegje heen rende. Hij hoorde schoten, en geschreeuw. Maar hij was niet meer te vangen. Niet meer. Hij rende naar een gat in de muur en verdween daar in. Dan pas zag hij dat de politie hem het steegje in volgden. Maar ze hadden hem niet het gat in zien gaan. Hij legde de zak neer en ging rustig liggen. Niemand zou hem hier zoeken. Helemaal niemand. Al snel kwamen zijn bazen. Ze gaven hem een flinke aai over zijn hoofd en telden het geld. "Nou nou, dat is een groot bedrag Cyder." Sprak de baas van het groepje uit. Ja hij, hij was lid van de Maffia. En niet zomaar een lid, hij was het belangrijkste lid. Hij was onvervangbaar.

Ja ja, onvervangbaar. Totdat die ramp gebeurde. Toen ging alles mis. De maffia wou hem niet meer hebben. Maar dit deden ze ook heel stiekem, hem weg doen. Eerst deden ze hem om een riem. Ze zeiden dat het ervoor was omdat honden niet meer los mochten lopen. Daarna zetten ze hem in een auto met duistere ramen. Ze reden normaal , niet snel. Maar aan de bochten die ze maakten voelde hij al snel dat het goed mis was. Toen hij uit de auto werd gehaald zag hij het politie bureau. En ja hoor, Ze leverden hem uit bij de politie. De politie kenden hun niet, want zei zijn nooit zomaar een bank binnen gegaan om even te stelen. Nee. De politie heeft hem meteen onder schot gehouden en in een zwaar beveiligde cel gegooid. Bang dat hij zou ontsnappen. En zelfs in zo'n cel was hij ontsnapt. Het was eigenlijk best wel simpel voor een hond zoals hij. Hij was er eigenlijk als binnen 2 uur weg. Een grjns verscheen op zijn gezicht. Ja, Niemand kon hem nog iets aandoen. Hij was onverslaanbaar voor de mensen. En nu de maffia hem had uitgeleverd aan de politie ging hij wraak nemen. Veel wraak. Ze zijn met zijn geld ervandoor gegaan. Hij dacht dat die mensen hem nodig hadden. Maar dus niet. Ze waren enkel uit naar het geld. Hij gromde. Die mensen gingen sterven, wreed sterven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 13:13

Met haar elegante passen liep ze met weinig geluid door het bos, het was nog fris en geen een prooi dier was nu nog wakker. Haar maag knorde als gek want ze had al paar dagen niks gegeten sinds ze in AHP binnen is. Ook al was ze half verhongerd nog steeds brande ze van energie en had zin om als gek te rennen door het bos of katten kwaad uithalen bij mensen. Geïrriteerd zuchten ze en begon te rennen, ze moest haar energie kwijt ook al zal dat nooit kunnen, soms is ze zo hyper dat die dame niet eens in slaap kon komen. Haar lange haren waaide naar achter en ze sprong over de boomstronk die in de weg zat en kwam netjes terecht en stopte om de geur te pikken van een prooi dier die ze kon vangen.( Dit elegante hond was een border collie genaamd Iris die al een 1 jaar rond zwerft op zoek naar haar bestemming.)
In de neus gaten van Iris kwam een geur van een konijn binnen die niet zo oud was. Zachtjes besloop ze de konijn op haar jacht techniek en besprong het ruw, natuurlijk maakte ze het leven van haar prooi kort en hoefde die beest niet te lijden over hoe ze hem zou in nemen. De jonge Border collie nam de konijn tussen haar tanden en ging in de schaduw om te ontbijten.
Toen ze die plekje had gevonden scheurde ze de vacht ruw er af waardoor bloed op haar zwart- witte vacht en ze begon te eten waardoor ze nog erger vies werd. Na het heerlijke maaltijd kreeg ze een andere geur in haar neus gaten en die was van een hond, nieuwsgierig liep ze die kant op en keek van af de schaduw naar een duitse herder, Nieuwsgierig liep ze op de hond af en keek dreigend naar hem, maar die dreigen in haar blik was er altijd te vinden ook al was het een vriend van haar. Toen ze paar meter van de hond af zat begon ze zich schoon te maken, wachtend op het reactie van een hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 23:29

Zijn forse poten zakten rustig door elkaar. Hij legde zijn kop op zijn poten en slaakte een rustige zucht. Zijn oren stonden er neutraal bij. Maar van binnen raasde de woede nog steeds door hem heen. Hoe konden ze hem, El tigre, afleveren bij de politie? Wat een zwakkelingen. Hij zou ze krijgen. Want niemand spot met El Tigre! Plots drong een geur tot hem door. Kort gromde hij. Hij had geen zin in een andere hond. Hij had zin in stelen, vermoorden, en al die vele dingen. Gijzelen, pijn doen. Kort grinnikte hij. De goede ouwe tijden. Ja 3,5 jaar lang had hij gestolen, gegijzeld en vermoord. Al snel hoorde hij voetstappen, en vanuit zijn ooghoeken zag hij een border collie teef verschijnen. Hij snoof kort en keek weg. Als ze maar weg ging. Hij had geen zin in een jonge teef die om hem heen hing. Hij keek even naar de teef. Shit, ze stond er nog steeds. Hij dwong zichzelf om zich omhoog te trekken en zich naar haar te draaien. "Wie ben je en wat moet je van me." Sprak hij uit, met zijn mexicaanse accent. Dat was juist het geen wat hem apart maakte van de andere duitste herders. Hij had een mexicaans accent. Dat maakte duidelijk dat hij El Tigre was. Zijn forse poten brachten hem wat voorwaarts en hij keek haar licht dreigend aan. Hij hield zijn hoofd omhoog en zijn staart ook. Hij was trots op zichzelf, en dat was ook wel logisch. Iedereen in de stad kende hem, de meeste honden zouden hem meteen opmerken als El Tigre. Waarschijnlijk deze teef ook. Het voelde prima om zo bekend te zijn. Hij zou werkelijk niks anders willen wensen. El Tigre was degene die hij echt was. Niet Cyder de politie hond die ze al jaren zochten. Maar nee, El Tigre de bandiet die iedereen kende. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij bekeek de teef eigenlijk. Ze was jong, dus ze kende hem waarschijnlijk niet van zijn eerste boevenjaren. Misschien hadden haar ouders wel eens over hem gesproken. Of ze had de politie naar hem zien zoeken. Hij zette nog een stap naar voren en kneep zijn ogen tot spleetjes. Kort gromde hij. "Ik vroeg je iets." Sprak hij uit. Weer op zijn Mexicaans. Hij schudde kort met zijn hoofd. "Dan niet hea." Sprak hij uit waarna hij zich omdraaide en rustig wegliep. Hij keek even achter zich "Nog een laatste kans." Sprak hij uit, waarna hij haar aan bleef kijken. Hij zou niet lang wachten, Hij wachtte op bijna niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 02:49

"Wie ben je en wat moet je van me." Even keek de teef op van haar vacht en keek goed naar de reu die voor haar stond, hij kwam haar niet bekend voor maar dat kon deze dame niks schelen. 'Ik ben Iris en ik meot niks van je, ik ben gewoon nieuwsgierig weetje.' Zei ze snel en keek de herders hond aan die blijk baar aan iets dacht en haar niet gehoord had, "Ik vroeg je iets." Alweer die mexicaanse accent "Dan niet hea." Iris begon lichtjes te grommen, toen de reu lichtjes weg liep "Nog een laatste kans." Zei de duitse herders hond en de border Collie stond op en begon te praten, alweer...'Als jij je oren open had gedaan had je me allang gehoord...Dus nog is voor de doven mijn naam is Iris en ik hoef niks van een duitse herder die nog blijkt doof te zijn, ik was nieuwsgierig.' Zei ze grommend toen ze tegen over de reu ging staan en hem woedend aan keek, ze hate honden die alleen aan zich zelf dachten en nooit geduld hadden ook al was ze zelf zo een soort hond is. De jonge teef werd ongeduldig 'heb je je tong soms verloren hond?!' Zei ze grommend en liet haar tanden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 03:47

Hij keek de hond ruw aan, toen die begon te spreken. 'Als jij je oren open had gedaan had je me allang gehoord...Dus nog is voor de doven mijn naam is Iris en ik hoef niks van een duitse herder die nog blijkt doof te zijn, ik was nieuwsgierig.' Een grom weerklonk uit zijn bek. Een fel teefje dus. 'heb je je tong soms verloren hond?!' Sprak de teef, die blijkbaar Iris heette uit. Hij liep haar richting op en gromde. "Hond?! Hoe durf je!" Hij liet kwaad zijn tanden zien. "Onwetende teef, je weet niet eens tegen wíe je het hebt." Hij kneep zijn ogen kort tot spleetjes. "Ga naar de stad, als je wilt weten tegen wie je het hebt, Dan zie mij overal hangen aan zo'n stomme reward blaadjes." Sprak hij fel uit. In zijn ogen was zichtbaar hoe woedend hij was. "Ik ben El Tigre. Ik steel zonder dat je het zelfs gemerkt hebt je kostbaarste dingen, teef." Sprak hij fel uit. "De politie is te sloom voor mij, iedereen is te sloom voor mij. Ik overval een bank met gemak, ik ontwijk kogels sneller dan je er een kunt schieten." Hij kneep kort zijn ogen tot spleetjes. Eerst was hij een hond van de maffia, maar nu niet meer. De maffia kon de pot op. Die mensen waren veranderd, alleen maar uit op geld. Nee, Hij niet, Hij was uit op zijn reputatie. "Heb je nu nog steeds zo'n grote mond?" Brulde hij uit. Met zijn mexicaanse accent klonk het juist nog kwader, dat was gewoon iets wat bij mexico hoorde. Je moest niet spotten met een hond die een jaar training voor politie hond heeft gehad IN mexico zelf. En daarna 3,5 jaar steel, vermoord en gijzel ervaringen heeft bij de maffia. Want als je dat deed, dan was je je leven niet meer zeker. Een grijns verscheen op zijn gezicht waarna hij ging zitten. Deze teef moest eens weten hoe hij te werk ging. Iedereen die hem in de weg zat zou pijn voelen, en iedere keer ontsnapte hij weer van de politie. Hoe hij dat deed was een groot raadsel voor vele, zowel honden als mensen. ze wisten enkel éen ding niet, dat hij Cyder was de hond die nu al 3,5 jaar vermist is. Hij houdt van de naam El Tigre, de politie heeft hem zo genoemd omdat hij zo snel en soepel is als een tijger. Hij heeft veel van een tijger weg. Hij vecht bijvoorbeeld heel graag. Hij keek de teef strak aan. Kijkend wat ze nu ging doen. Hij verwachtte alles, dus hij was voor alles klaar.

~ Iets korter dan normaal, maar heb niet genoeg tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 04:00

"Hond?! Hoe durf je!" Hij liet kwaad zijn tanden zien. "Onwetende teef, je weet niet eens tegen wíe je het hebt." Hij kneep zijn ogen kort tot spleetjes. "Ga naar de stad, als je wilt weten tegen wie je het hebt, Dan zie mij overal hangen aan zo'n stomme reward blaadjes." Sprak hij fel uit. In zijn ogen was zichtbaar hoe woedend hij was. "Ik ben El Tigre. Ik steel zonder dat je het zelfs gemerkt hebt je kostbaarste dingen, teef." Sprak hij fel uit. "De politie is te sloom voor mij, iedereen is te sloom voor mij. Ik overval een bank met gemak, ik ontwijk kogels sneller dan je er een kunt schieten." De teef keek nog steeds boos naar de duitse herder, nou en of hij een legende was ofzo iets "Heb je nu nog steeds zo'n grote mond?" iris gromde en keek boos, ze moest rustig worden 'Wat boeit het me wat je vroeger was, en trouwens alle mensen zijn sloom en ze zijn ook veranders net als alle andere honden.' gromde ze boos en rechte haar rug en keek woedent. De teef liet alweer haar tanden zien, al die jaren had ze gevochten met haar broers of andere honden dus kende ze veel technieken. De teef liep een rondje langs de reu en ging weeer tegen over de reu zitten 'Een duitse herder hé...wat was je vroeger een maffia ofzo dat je je zo stoer gedraagt?' zei ze uitdagend en haar ogen twinkelde van lol. Dit was eindelijk iets anders, dit hond was een uitdaging voor haar niet net als andere honden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 10:29

Zijn oren stonden omhoog. Zijn ogen keken haar aan. En zijn poten spanden zich aan. Hij snoof kort en sloot zijn ogen. Totdat hij haar weer hoorde spreken. 'Wat boeit het me wat je vroeger was, en trouwens alle mensen zijn sloom en ze zijn ook veranders net als alle andere honden.' Hij trok een wenkbrauw op en keek haar licht geërgerd aan. "Vroeger? Ik ben het nog steeds." Gromde hij uit. "En mensen zijn sneller dan je denkt, Meid." Hij keek haar aan en grijnsde kort. "Ooit gezien hoe snel de FBI schiet? Nee he?" Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. "Jij weet niet hoe gruwelijk mensen kunnen zijn op dat gebied." Deze teef wist blijkbaar niks, helemaal niks. 'Een duitse herder hé...wat was je vroeger een maffia ofzo dat je je zo stoer gedraagt?' Hij trok een wenkbrauw op. Wat? "Ik heb 3,5 jaar ervaring bij de Maffia. Ik steel, Ik vermoord en ik gijzelde iedereen. Als het moest zou ik zelfs de koningin kunnen doden zonder enige moeite." Het was waar wat hij zei. Hij was erop getraind. Hij was niet bang voor pistolen, de politie had hem in dat ene jaar dat hij daar getraind had geleerd om kogels goed te ontwijken, En wel meer dingen te ontwijken. Hij had geleerd om mensen in de houding te houden, en ze tegen de grond te dwingen. Hij had geleerd om over hoge muren te springen en goed terecht te komen op de grond. Hij had veel geleerd in een jaar, en dat werd steeds krachtiger. Hoe ouder hij werd, hoe sterker hij werd. Hij zou nooit verzwakken, Zijn reputatie zou alleen maar omhoog gaan. En dat was ook zijn doel. "Wil je nog meer weten? Wil je soms ook nog zien hoe makkelijk ik geld steel uit een bank? Of wat dan ook? Zeg het maar." Hij grijnsde kort. Hij zou het haar zo kunnen bewijzen. Plots vloog er een licht-bruin blaadje voor hem. Met daarop Dead Or Alive. Hij trok het blaadje uit de lucht en duwde het tegen haar poten op. "Kijk maar eens goed, meid. Zo graag willen die mensen mij te pakken hebben." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes toen hij dit zei. Nu had ze bewijs, wou ze nog meer soms?

~Mwauhaha, i just like him <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 11:53

"Ik heb 3,5 jaar ervaring bij de Maffia. Ik steel, Ik vermoord en ik gijzelde iedereen. Als het moest zou ik zelfs de koningin kunnen doden zonder enige moeite." iris staart bewoog van nieuwsgierig heid, ze wou altijd wel echt leren stelen, eten stelen was voor haar een makkie en mensen of dieren bij elkaar drijven ook dat had ze namelijk geleerd toen ze 5 maanden was. Maar dat was echt niks voor haar, misschien voor haar broers maar voor haar niet ze was altijd sneller geweest en stelen ging ook makkelijk. "Wil je nog meer weten? Wil je soms ook nog zien hoe makkelijk ik geld steel uit een bank? Of wat dan ook? Zeg het maar." Zei de reu en de teef kreeg een boos aardige blik, toen zag ze dat de reu een blaadje pakte waar zijn foto op stond en dead or Alive "Kijk maar eens goed, meid. Zo graag willen die mensen mij te pakken hebben." Iris knikte 'interressant en weetje ik was altijd slimmer en sneller dan me broers, ik steel ook wel veel ete van de mensen en kan dieren of mensen bij elkaar drijven zonder enige moeite te doen maar dat hoord bij me ras...Maar ik bewonder altijd bandieten weetje, dat leven van hun en het geschiet lijkt me vet alleen tja...' Ze keek verdrietig aan maar ook tegelijker tijd schattig wat vaak werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 12:09

Hij zag de kwispelende staart van de teef en grijnsde kort. Ze was nieuwschierig. 'interressant en weetje ik was altijd slimmer en sneller dan me broers, ik steel ook wel veel ete van de mensen en kan dieren of mensen bij elkaar drijven zonder enige moeite te doen maar dat hoord bij me ras...Maar ik bewonder altijd bandieten weetje, dat leven van hun en het geschiet lijkt me vet alleen tja...' Aan haar verdrietige blik zag hij dat ze iets van hem wilde. Hij trok kort met zijn oren. "Sorry honey, ik werk alleen." Hij grinnikte en liet een grijns zien. "Just be smart and use your brains, Dat is de enige tip die ik je kan geven." Hij knipoogde naar haar en liet een grijns zien. "Blijf altijd kalm als de politie je onder schot houdt, ze zullen nooit meteen schieten, behalve als ze mij de volgende keer zien." Hij grinnikte even en sloot zijn ogen. Hij was een prof bandiet. En daarvoor had je veel oefening nodig. Okal had hij maar 1 jaar politie training gehad, maar juist dat had hem zo gemaakt. Dat was zijn kleine geheimpje, en niemand kwam dat te weten. Zijn accent maakte alles wat hij zei nog spannender. Die teef zou vast en zeker popellen om te gaan stelen. Maar als ze slim was zou ze het niet doen. Het was geen werk voor ongetrainde honden. Nu niet en zal het ook nooit worden. Stelen moest ook gedeeltelijk in je bloed zitten, en als je dit niet had dan was het bijna onmogelijk om een bank te overvallen en te ontsnappen met veel geld. Bovendien viel hem op dat ze niet echt de vacht had om te stelen. Ze had teveel wit in zich. Wat voor zo'n honden écht een vloek was. Kort grijnsde hij naar haar. Zijn ogen gingen naar het blaadje dat weer weg vloog. Op naar de volgende klant die dit moest zien. Hij grinnikte plots. Die mensen waren gestoord. Ze lieten gewoon blaadjes los zodat die door heel het land vlogen, zodat iedereen hem zou herkennen wanneer hij daar was. Voor een deel was het best wel slim, voor een ander deel niet. Want het maakte hem tenslotte nog meer bandiet, en daar kikte hij op. Niemand wist dat misschien. Maar al die aandacht gaf hem het gevoel om door te gaan. De mensen waren zo verdoemd, omdat ze toch nooit zouden ophouden totdat ze hem dood hadden. En dat wist hij. Ze wouden hem dood hebben, zodra ze hem levend in hun klauwen kregen zouden ze hun kans grijpen. Maar jammer genoeg voor hun ging dat niet gebeuren. Zo makkelijk liet hij zichzelf niet doden. "Owh jah trouwens, áls je ooit gaat stelen, rol je dan goed in de modder zodat die witte vacht van je onzichtbaar word, anders ben je te zichtbaar." Hij wenkte naar haar witte borst. Ze zou het wel begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimema 02 jan 2012, 23:26

"Sorry honey, ik werk alleen." Hij grinnikte en liet een grijns zien. "Just be smart and use your brains, Dat is de enige tip die ik je kan geven." Hij knipoogde naar haar en liet een grijns zien. "Blijf altijd kalm als de politie je onder schot houdt, ze zullen nooit meteen schieten, behalve als ze mij de volgende keer zien." Iris grinnikte even en dacht over dacht tip na, het was haar altijd geleerd om der hersens te gebruiken maar soms als ze te boos word werden haar hersens uitgeschakeld daar moest ze nog aan werken. Deteef ging liggen en legde haar kop op haar voor poten en dacht na over haar familie, alle voor ouders waren schapenherders daardoor heeft ze een goede bui en kan tegen een stoot en is ze erg intilegent daardoor kan ze snel leren en dat had haar vaak geholpen, het enige nadeel was dat ze veel energie had en het steeds kwijt meot ook had ze soms de neiging om dieren bij elkaar te drijven. Iris zuchte en keek naar haar vacht, het was een wit zwarte vacht zo als die van haar ouders en haar broers.
"Owh jah trouwens, áls je ooit gaat stelen, rol je dan goed in de modder zodat die witte vacht van je onzichtbaar word, anders ben je te zichtbaar." Iris knikte, zwe was erg zichtbaar met het wit maar vaak had dat ook geholpen, Border collies waren altijd heel handig bij mensen en zo zag ze er schattig uit wat geen mens tegen kon. 'bedankt voor die tips El tigre, maar soms is het handig als je wit hebt, okeej je valt erg op maar soms meotdat ook als je samen werkt maar goed.Hé jij zegt dat je zo snel bent, nouw dat wil ik dan eens zien...Eeen wedstrijd als jij wint val ik je niet meer lastig en als ik win of gelijk dan wil ik tenminste een maand van je training Zei ze opgewonden en uitdagend. Ze wou tenminste training van de reu dat zou echt te gek zijn. 'nou doe je het of neit.' haar ogen fonkelde
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimedi 03 jan 2012, 04:18

Zijn ogen fonkelden in het licht van de zon. De teef leek nieuwschieriger dan hij eigenlijk gedacht had van haar. Hij keek haar recht in haar ogen aan. 'bedankt voor die tips El tigre, maar soms is het handig als je wit hebt, okeej je valt erg op maar soms meotdat ook als je samen werkt maar goed.Hé jij zegt dat je zo snel bent, nouw dat wil ik dan eens zien...Eeen wedstrijd als jij wint val ik je niet meer lastig en als ik win of gelijk dan wil ik tenminste een maand van je training' Toen ze klaar was met spreken trok hij een wenkbrauw op. Een maand training? Van hem? Prima, hij zou toch winnen. 'nou doe je het of neit.' Hoorde hij haar zeggen en hij snoof kort. "Als het gelijk is dan krijg je geen training van mij, als je wint wel." Snoof hij. Hij duwde zijn nagels kort in de grond en grijnsde kort. "Van hier tot het eind van het bos, een hele weg dus je zult veel uithoudingsvermogen moeten hebben." Hij grijnsde en ging klaar staan. "Ready, Set...Go!" Sprak hij uit waarna hij weg raasde. Zijn poten gingen soepel over de grond heen. Het bos werd steeds moeilijker om doorheen te dringen. Hij bukte voor een laag hangende tak en sprong soepel over een hoge struik. Takjes bleven in zijn vacht haken, maar het instinct om door te blijven rennen zorgde ervoor dat hij niet moe werd. Het leek zelfs alsof hij vloog zo hard ging hij. Hij liet zijn tong uit zijn bek hangen, zodat hij nog meer energie kon laden. "Gaat het nog jonkie, kun je me bijhouden?!" Schreeuwde hij waarna hij zelfs harder ging rennen. Hij ontweek de bomen die in de weg stonden en sprong vervolgens over een tak heen die te laag hing om er onderdoor te gaan. Dat zou hem alleen maar verminderen. Zijn ervaring met wegvluchten gaf hem de kracht om nu ook te rennen. Hij bedacht zich gewoon dat de FBI ofzo achter hem aan zat. Dan ging hij meteen weer sneller dan normaal. Hij snoof in de lucht. Het enige wat hij rook waren de zoeten geuren van het bos, dus geen uitgang. Het was nog een hele weg vast en zeker. Plots kwam hij bij een nogal hoge heuvel. Die je niet kon ontwijken omdat dat meer tijd koste. Hij rende soepel de heuvel op en rende er weer even soepel vanaf. Stenen sneden aan zijn pootkussentjes, maar hij voelde het niet eens. Het deed geen pijn meer voor hem omdat zijn poten daar wel aan gewend waren. Takken staken in zijn lichaam. Gelukkig maakte het geen pijnlijke wonden. Anders was dit rennen wel erg stom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimedi 03 jan 2012, 04:45

"Als het gelijk is dan krijg je geen training van mij, als je wint wel." Snoof hij. Hij duwde zijn nagels kort in de grond en grijnsde kort. "Van hier tot het eind van het bos, een hele weg dus je zult veel uithoudingsvermogen moeten hebben." Hij grijnsde en ging klaar staan, Iris deed het zelfde . "Ready, Set...Go!" De reu begon te rennen en de teef deed als of ze hem niet kon bij houden wat niet waar was want ze rent elke dag die snelheid. Toen hij ver genoeg was begon ze op haar hardst te rennen en kwam de bos in waar de bomen erg dicht bij elkaar stonden en sommige takken hielden haar tegen maar dat kon haar echt niks schelen, ze was misschien een beetje moe maar niet heel erg "Gaat het nog jonkie, kun je me bijhouden?!" hoorde ze el tigre schreeuwen en ging zelf harder rennen, de takken waren vervelend en vaak sprong ze overheen sprong, ze wou die herder inhalen voor alles wat het koste, Ze dacht aan de paarden die voor haar renden, ze moest ze bij elkaar houden dus moest Iris nog harder rennen dan de dieren en het lukte haar snelheid was verdubbelt en toen zag ze een enorme heuvel voor haar en rook dat de reu al boven was en de teef ging soepel omhoog rennen en net zo naar beneden dit was een stuk makkelijker want ze kende handige technieken, ze voelde onmder haar kussens steentjes maar die deden geen pijn. Zonder het te merken was ze alweer in het bos en rende precies achter El tigre en begon harder te renne zo dat ze naast hem was 'jij rent langzaam.' zei ze snel en haar spieren strekte zich en begon harder te rennen, nu pas voelde ze zich moe worden maar dat was geen probleem het einde was er bijna nog een paar meter en ze zouden er zijn. Haar vacht haakte aan paar takken maar dat stukje maar dat hield de teef niet tegen, ze wou bewijzen dat ze sneller was dan die reu en eindelijk zag ze een open veld op het einde van het bos....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimewo 04 jan 2012, 07:08

Kort snoof hij in de lucht. De geur van het bos vervulde zijn lichaam. Hij grijnsde kort. Hij snoof nogmaals en rook dat de teef dichtbij was. Zijn grijns verdween. Dus ze wou een echte competitie? Hij deed nu nog rustig, als hij echt hard moest rennen dan zou hij dat gemakkelijk doen. 'jij rent langzaam.' Zei ze. Hij grinnikte en zag hoe ze sneller ging rennen dan hem. Maar hij rende rustig door. Totdat hij de geur van de rand van het bos rook. Zijn ogen knepen zich tot spleetjes en zijn poten begonnen sneller te gaan dan normaal. Zijn ogen richtten zich op de teef. Alsof dat zijn prooi waren. En een prooi moest je in kunnen halen. Hij hief zijn staart hoog in de lucht en zijn hoofd juist lager. Zo was het makkelijker om te rennen, en het zag er niet eens lomp uit. Met een rotvaart rende hij achter de teef aan. Dichtbij de bos rand rende hij haar voorbij. Hij ging voor haar rennen, zodat het lastiger werd om hem nog in de halen. Snel rende hij over de rand. Hij grinnikte en draaide zich om. "You lost." Sprak hij uit. Zijn ogen fonkelden even in de zon. "Maar je bent nog jong, neem ik aan. EN je bent dus niet op je snelst." Hij knipoogde naar haar en ging rustig zitten. Even slaakte hij een zucht om voldoende adem te krijgen. Hijgen, daar deed hij niet aan. Dat maakte hem nog meer ademlozer dan dat hij eigenlijk al was door het rennen. Zijn ogen keken het gebied door. Ze waren buiten het bos nu. Op een soort grasveld. Het vlinderveld, of hoe het ook heet. In de verte zag hij enkele vlinders vliegen, maar hij gaf er niet veel aandacht aan. Het waren tenslotte gewoon vlinders, niks anders. Hij snoof kort. Er was geen enkel plekje wat hem liet denken aan Mexico. De plaats waar hij was geboren, en waar hij werd getraind als speciale politiehond. Hij had volgens hem een echte FBI-training gekregen. Althans, daar leek het veel op. Hij had een jaar terug de trainingen van deze honden gezien. Het was hard en moeilijk. Maar voor hem leek het simpel. Hij grinnikte even. Het was zijn lot om zo te worden. El Tigre, Dat was de reu die hij was. En geen politie hond uit mexico. Er waren daar zoveel politiehonden, een bandiet was een ander verhaal. Hij zou al snel bekend worden, overal. Door de dingen die hij nu al had gedaan. Eigenlijk zou hij ook in het buitenland moeten stelen. Enkel voor wat meer ervaring. Dat zou hem goed doen. Eerlijk gezegd klonk dat niet zo raar. Hij kon het gewoon eens proberen, van proberen kon je leren. Ze konden hem toch nooit vangen, hij was onvangbaar. Daar was hij zeker over. Honden hadden hem gezegd dat hij niet zo zeker over zichzelf zou moeten zijn. Want ooit zouden ze hem vangen. Maar hij had woest met zijn hoofd geschud. Als hij daar al niet zeker over kon zijn, Dan was er niks om zeker over te zijn. En zo'n zenuwpees ging hij niet worden. Iemand die niks durfde omdat hij daar niet zeker over was. Dat was gewoon dom. Zoals hij altijd zei: Van proberen kun je leren. "Goede Race, trouwens." Sprak hij waarna hij knikte. Zijn ogen gleden weer weg van de teef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Aantal berichten : 90
Punten : 53

Dog profile
Leeftijd: 3 Year
Levenswijze: El Derecho
Partner: If the time is as far as I find a partner

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimedo 05 jan 2012, 01:29

Ze zag de reu voor haar rennen en toen ze uit het bos waren gekomen draaide de reu zich om naar haar "You lost." Terwijl de ogen van de reu in de zon glinsterde "Maar je bent nog jong, neem ik aan. EN je bent dus niet op je snelst." Even grinnikte Iris en keek om zich heen, het was hier prachtig, de lege weide herinerde zich aan haar thuis alleen de schapen waren er niet. Iris zuchte van verlangen en ging op haar rug liggen eigenlijk was ze helemaal neit moe, misschien ene heel klein beetje maar verder niet, ze rent elke dag wel 50 km in dit snelheid dus was het geen wonder. Iris sloot haar ogen en genoot van de zon op haar vacht en dacht terug aan thuis en toen schoot er een beeld van haar hele verre oom die in italië woont misschien kon ze daar heen om zich niet te vervelen. "Goede Race, trouwens." Iris schrok uit haar gedachten en sprak 'eeh bedankt jij bent echt snel.' En keek toen naar een vlinder die weg vloog, wat hadden zij het makkelijk vlogen waar ze wouden en waren helemaal vrij, niemand zeurde dat. De tef schoot over eind met een gil, er liep een rat net onder haar vacht. Ze bibberde als gek 'Vieze ratten.' Zei ze met afkeer en keek naar de beest die in de bosjes verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitimeza 07 jan 2012, 02:15

Zijn stevige nagels drukte hij in de nogal modderige grond. Zijn ogen keken strak naar de teef. Ze was jong, maar ze zou nog moeten leren hoe het leven was. Zijn oren gingen heen en weer. Het was tijd om te gaan. Hij liet zijn ogen over het gebied glijden en een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij trok zijn nagels uit de grond en hij porde even tegen de borst van de teef. Ze leek in gedachten. "eeh bedankt jij bent echt snel." Hoorde hij haar zeggen waarna ze naar een vlinder keek die weg vloog. Hij grinnikte en liep langs haar door. "Oh ja.." Wou hij nog zeggen, maar ze had het blijkbaar al gemerkt want een luide gil werd hoorbaar. "Vieze ratten." Hoorde hij haar zeggen. Het enige wat hij deed was grinniken. "Ik moet maar eens gaan." Sprak hij kort uit. Zijn ogen gleden even kort naar de teef. Hij knikte vaarwel naar haar en liep rustig door. Zijn bloed leek energiek te stromen. Winnen was fijn. Je leerde er veel van, en iemand had dan respect voor je omdat je ze had verslagen. Op een bepaalde manier. Maar ja, Deze teef was heel wat jonger dan hem. Dus ze was nog niet op haar sterkst. Maar dat leeftijd verschil zou altijd blijven. Dat wist hij. Niemand kon zomaar heel wat jaren ouder worden binnen enkele dagen. Hij zette zijn poten weer vooruit en snoof even de frisse lucht in. Hij sloot kort zijn ogen en ademde de lucht weer uit waarna hij verder liep. Hij verdween al snel uit het zicht van de teef. Zijn ogen had hij al geopend. Kort keek hij nogmaals om. Hij zou haar heus nog wel terug zien. Dat voelde hij wel. Hij keek weer voor zich uit en liep verder. Zijn duistere lichaam verdween in het bos. Hij liep naar de plek waar hij zich het fijnst voelde. De plek die hij had ontdekt in het woud. Als hij ooit een roedel zou starten, dan zou hij hier zijn roedel voortbrengen. Voor eeuwig en zelfs daarna nog. Een grijns verscheen kort op zijn gezicht. "El Derecho, De Rechterhand." Hij grinnikte even bij de naam. De naam die hij had bedacht voor zijn roedel, die hij binnenkort zou starten. Zijn ogen glommen even. Maar niet door de zon, want die bereikte dit gebied niet echt. Ze glommen van trots.

~ Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I gave them money, and everything i get is.. this?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I gave them money, and everything i get is.. this?!   I gave them money, and everything i get is.. this?! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I gave them money, and everything i get is.. this?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A Hopeless Prayer :: The Outskirts :: Het bos-
Ga naar: