A Hopeless Prayer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Megan sur ton ordinateur!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sioux
ѕριяιт σƒ σℓумρнια
Sioux


Aantal berichten : 175
Punten : 1001

Dog profile
Leeftijd: 7 jaar
Levenswijze: Just me and my furry coat
Partner: Big, small, tall, short; gimme the love, ladies

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 08:51

Ik moet er maar aan geloven, denk?

Bonjour allemaal! :{D
Voor de mensen die mij nog niet kennen: Ik ben Megan, 15 jaar, meisje, bruin haar en apart gekleurde ogen. Ik zit in 4 VWO en doe mijn uiterste best voldoende te staan voor wiskunde, maar op een of andere manier werken de toetscijfers nooit mee…
Ik woon in een dorp, midden in de landerijen, tussen de skeipe en koeien, en zoals je misschien wel merkt ben ik een West-Fries [NEE. Ik woon niet in het westen van Friesland, maar in het aanhangsel van Noord-Holland rechts :’)].
Zoals veel mensen weten ben ik gek op Frans en heb ik soms aanvallen waardoor ik allemaal talen door elkaar heen ga spreken.
Ik heb kippen, een konijn [die gigantisch is] en een kat [die gigantisch is]. Het liefst wil ik nog meer katten, nog meer konijnen en nog meer kippen, want ze zijn vet cool 8D
Eeeehmm.. Wat kan ik nog meer vertellen?
Mijn hobby’s zijn plaatjes knippen & plakken [waah, dat klinkt interessant…], zusjes pesten, tijdschriften lezen [voornamelijk buitenlandse], RPG’en [niet waar o.o], dansen [geen les, gewoon zelf met vriendinnen ;D] en… van Frankrijk houden <3
Ik heb op onwijs veel forums gezeten en ik ben te lui ze hier neer te zetten, dus als je wilt weten waar omdat je me denkt te kennen… Vraag maar xD

Random facts:
× Ik ben verslaafd aan alles wat met stroopwafels te maken heeft. Stroopwafelpudding, stroopwafelijs, stroopwafelyoghurt, stroopwafeltaart.. You name it, I like it =3
× Na het douchen moet ik mijn haar föhnen omdat ik anders koppijn krijg omdat mijn haar heel dik is en zwaar word wanneer het nat is.
× Ik kan in 12 talen tot 10 tellen [uit mijn hoofd x’D]
× Mijn grootste liefdes zijn Parijs, Frans, Frankrijk en geel. En stroopwafels.
× Me gusta Shin chan, Pokémon [begint het Team Rocket strijdlied te zingen], El Tigre en al die andere programma’s die helemaal geweldig waren maar toen moest TV ze zonnodig weghalen :l

Nou, als er nog vragen zijn, hoor ik het wel ;D

xx Megan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahopelessprayer.actieforum.com
Bijoux

Bijoux


Aantal berichten : 39
Punten : 26

Dog profile
Leeftijd: «2½ jaar»
Levenswijze: «Solitair.»
Partner: «Stay away with your dirty paws!»

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 09:02

Waar is je Franse tekstje gebleven? D'x

Nou.. het is raar om de Admin welkom te heten op haar eigen forum. ö Maar goed, omdat het beleefd is:
Welkom Meggie >3
Die stroopwafelliefde kende ik nog niet van je xo Ook Big Fan hier. >3
En ja.. die tv-tijd was mooi.. *nostalgie*

Xx AnneJeweetzellufwaterverderweleensachterkomt. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sioux
ѕριяιт σƒ σℓумρнια
Sioux


Aantal berichten : 175
Punten : 1001

Dog profile
Leeftijd: 7 jaar
Levenswijze: Just me and my furry coat
Partner: Big, small, tall, short; gimme the love, ladies

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 09:11

Yeah, ik dacht, laat ik het in het Nederlands doen, omdat toch niemand Frans leert van mijn Frans.. Ofzo x'D Ik was lui.
Maar toch lief dat je me welkom heet [a]
Merci beacoup <3
Die stroopwafelliefde.. Tja, ik weet niet, ik heb het er ook niet vaak over, omdat ik het eet, en dan is het weg, en dan vergeet ik te zeggen tegen iedereen dat ik net overheerlijk heb gegeten, omdat ik alweer word afgeleid door andere dingen.. Maar nu weet je het dan [a]
JAA, ANNEpannepeperkoek/pannepoepchinees [die laatste is volgens mij nog niet officieel. Nu wel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahopelessprayer.actieforum.com
Cyder

Cyder


Aantal berichten : 187
Punten : 59

Dog profile
Leeftijd: 4,5 years
Levenswijze: Time to unite our claws ~ El Derecho
Partner: A relationship is nothing for me.

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 09:14

Hello megan? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bijoux

Bijoux


Aantal berichten : 39
Punten : 26

Dog profile
Leeftijd: «2½ jaar»
Levenswijze: «Solitair.»
Partner: «Stay away with your dirty paws!»

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 09:18

Sioux schreef:
Yeah, ik dacht, laat ik het in het Nederlands doen, omdat toch niemand Frans leert van mijn Frans.. Ofzo x'D Ik was lui.
Maar toch lief dat je me welkom heet [a]
Merci beacoup <3
Die stroopwafelliefde.. Tja, ik weet niet, ik heb het er ook niet vaak over, omdat ik het eet, en dan is het weg, en dan vergeet ik te zeggen tegen iedereen dat ik net overheerlijk heb gegeten, omdat ik alweer word afgeleid door andere dingen.. Maar nu weet je het dan [a]
JAA, ANNEpannepeperkoek/pannepoepchinees [die laatste is volgens mij nog niet officieel. Nu wel :3
Ghehe, maakt ook niet uit hoowr. >D
Yay :3 Toi est welcome<3
En datte maakt ook niet uit, want randomness rules! Whoesh, yeah. >D
OMG, zit ik daar weer aan vast. xD Naja, jij hebt toestemming om me zo te noemen. [h]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sioux
ѕριяιт σƒ σℓумρнια
Sioux


Aantal berichten : 175
Punten : 1001

Dog profile
Leeftijd: 7 jaar
Levenswijze: Just me and my furry coat
Partner: Big, small, tall, short; gimme the love, ladies

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimezo 01 jan 2012, 09:48

Heei Linn x'D

@ Anne,
Betcha dat ik je zo mag noemen ;hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ahopelessprayer.actieforum.com
Lyrik

Lyrik


Aantal berichten : 71
Punten : 45

Dog profile
Leeftijd: »3,2 Years«
Levenswijze: »Game of Destiny | Oreo«
Partner: »»Break the chain around my neck ♫«

Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitimema 02 jan 2012, 00:01

Haai Megan! ^^
Stroopwafelijs is lekker hè <3
Ja, ik heb niks beter te zeggen ;-;
Moet ik nou 'welkom op het forum!' gaan zeggen? :3
Oké dan: Welkom op het forum! <33


xO
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Megan sur ton ordinateur! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan sur ton ordinateur!   Megan sur ton ordinateur! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Megan sur ton ordinateur!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Setjes à la Megan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A Hopeless Prayer :: Algemeen :: Voorstellen :: Jezelf-
Ga naar: