IndexGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

I will never search for something i don't wanna find

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jawh

Aantal berichten : 54
Punten : 50

Dog profile
Leeftijd: 2,5 years
Levenswijze: Solitair
Partner: Even love is something difficult

BerichtOnderwerp: I will never search for something i don't wanna find   zo 01 jan 2012, 01:46

Sloom en met haar kop gericht op de vloer onder haar, slofte de wit met zwarte dalmatiër verder. Het was warm en zonnig. Iets wat in de ogen van Jawh niets dan slechts betekende. Lente was vreselijk. In de lengte werden pups, lammetjes en vogeltjes geboren. Lente betekende goedheid en vrede. Elk jaar weer zag Jawh op tegen de lente. Winter. Winter was wat ze echt wilde zien. De kou, de guurheid, de sneeuw. In de winter viel Jawh bijna niet op, dankzij haar witte vacht.
De witte dalmatiër liep geruisloos voort over de gehakte stoep. Haar pootkussentjes tikte zachtjes op de stenen. Haar kop liet ze wantrouwig heen en weer gaan. Ten alle tijden moest ze haar omgeving en eventuele honden die in de buurt waren in de gaten houden. Dat was de code. Haar code. Elke hond die zich in haar omgeving wilde vestigen, diende zich aan de code te houden. Helaas was het nog niet zo ver. Jawh was nog jong. Ooit zou een roedel opzetten. Ooit.. Een roedel waar in alleen échte harde honden in mochten. Honden die raad wisten met hun tanden en klauwen. Honden die van moorden hielden en het met alle liefde deden. Honden die zoals Jawh waren. Moordadig, moordlustig en verzot op bloed. Helaas waren die honden moeilijk te vinden. Als ze er überhaupt waren.
Na een tijdje geruisloos voort schuiven, belande Jawh vlakbij een grote kerk. Het zag er duister en donker uit. Zonder enige angst schuifelde ze naar binnen. De kerk was groot, en zo te zien verlaten. Logisch ook. Die mensen hechtte geen enkele waarden aan belangrijke dingen zoals godsdienst. Het waren vuille ratten die alleen aan zichzelf dachten. Ze vonden alleen hun eigen hachje belangrijk. Jawh dacht dit wel altijd over die ratten van honden, maar zo was zij zelf ook. Familie en vrienden had ze niet meer. Die had ze verlaten. Gewoon simpelweg weggelopen van die vreselijke drukte. Jawh schudde even met haar kop, waarna ze zich om de koude vloer liet zakken, Ze was uitgeput en duidelijk toe aan een beetje slaap. Nog voordat Jawh dit besefte, vielen haar oogleden dicht.

Flutje, i know >_<

hate me for being stronger than you
hate me because i'm the person you want to be

hate me for whatever reason
hate me with everything you got
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Sady

Aantal berichten : 61
Punten : 63

Dog profile
Leeftijd: 4
Levenswijze: No pack, or family
Partner: Maybe i want you?

BerichtOnderwerp: Re: I will never search for something i don't wanna find   ma 02 jan 2012, 02:08

Een smalle middelgrote hond genaamd Sady trippelde over de stoep. Vrachtwagens, Auto's,Fietsen,Motors alle dingen die je maar kon verzinnen raasden langs haar. Sady's oortjes stonden recht omhoog. Alle mensen die langs haar liepen aaiden haar wel over haar kop. Ze genoot ervan, Ze genoot van het leven. Het leek alsof iedereen haar aardig vond. Iedereen wou haar aaien en vertroetelen. Sady toverde een glimlach op haar gezicht. Haar hoofd ging met haar beweging op en neer, Haar poten trok ze elegant en sierlijk op. Haar staart zwierde vrolijk met de wind. Sady voelde zich geweldig, Zo had ze zich nog nooit gevoelt. Sady voelde zich hier echt thuis, bij alle mensen die echt aandacht aan je schonken. Kort keek Sady een steegje in ze zag een dalmatier liggen. Nieuwschierig schoot ze het steegje in. "Hallo!" zei ze tegen de hond. De dalmatiers ogen waren dicht. Sady ging erbij zitten, wachtend tot de Dalmatier wakker werd.

I will never search for something i don't wanna find
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dutch Indonesians' search for home

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A Hopeless Prayer :: The Outskirts :: De verlaten kerk-
Ga naar: